onsdag 8 april 2009

Edson


Sedan början av 2000-talet har jag väntat på en skiva. Jag bokade den, fick den aldrig. Och idag har jag inte än fått den. Och det stör mig. "Unwind with Edson", kan det vara en av 2000-talets bästa platta? Ja, det tror jag. Svår skiva att få tag på. Skivbolaget Labrador verkar inte falla för min efterfrågan och pressa upp några nya ex. De sk fildelarsidorna har inte heller skivan. Men jag har den i mitt hjärta i alla fall.

Här kommer några gratisvax från labradors hemsida, tanka hem, ta ett glas rödtjut och njut:
One last song about you know what
When the mind suffers, the body cries out
Sunday lovely sunday

And now on to something completly diffrent: Stella
Hennes händer verkar smaka mums. Nu är de jämt och ständigt i hennes mun. Man vill inte ta bort de. Hon älskar verkligen sina händer. Jag älskar också hennes händer. Sara föreslog att vi skulle köpa en bitring till henne. Jag instämmer. Nu har hon fått masage och ny blöja.

2 kommentarer:

Rock Solid sa...

Kanske bissingar? Sen kan hon BITAS!

Stellas mamma sa...

edson = love love love